  • Data: 2010-06-24 23:53:49
    Temat: Re: Kolejne nowości na www Aliora
    Od: Bungiel <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 25, 12:34 am, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Coś tam chłopaki klepią i rozwijają. Trzeba im przyznać, że w sumie www
    > Aliora rozwija się praktycznie non stop małymi kroczkami:

    Coś tam klepią, tylko wyniki tego klepania bywają różne - np. parę
    tyg. temu rozwalono niemal doszczętnie okienko z informacją nt. karty
    kredytowej. Okienko to pokazuje wartości z kosmosu, które nijak nie
    wynikają z historii karty czy też choćby zwykłej arytmetyki (niektóre
    dane są poprawne, ale ich części składowe już nie).
    Z tego co widzę to nawet cashback źle wyliczyli, ale na moją korzyść,
    więc nie chce mi się zgłaszać. Wystarczy mi, że muszę testować własne
    aplikacje.
    Może za parę lat coś się z tego urodzi. Na razie to taka webdwazerowa
    beta.