    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 15 Sep 2016 06:03:09 -0700 (PDT)
    <nq6qj2$h3i$1@node2.news.atman.pl> <nr8cj6$d4s$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <57d7c48b$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <57d808c8$0$12554$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <57da700c$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <57da79a1$0$12540$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <57da900b$0$12562$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Komornicy
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 września 2016 14:11:57 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > gdyby komornik choc gniazdko zapewnil i mozna bylo
    > sprawdzic czy sprzet dziala ...
    Gniazdo do telewizora to ok starczy ale takiego laptopa za bardzo nie sprawdzisz bo
    hasło pewnie użytkownika itp. Piłę nawet nie próbowałem odpalać bo może piach w
    środku złośliwie. W domu rozebrałem, złożyłem i odpaliłem.
    > Jak widac - przeszkadza im to dopiero od pewnego czasu, wczesniej w d*
    > to mieli.
    Z tym typem to się już chyba 8 lat bujamy odkąd mama na emeryture przeszła a
    zaległych pensji itp. nie wypłacił.
    > A auto ... skad wiesz, czyje naprawde ? Moze i narzeczonej, w koncu
    > smazalnie ma, to i zarabia :-)
    Taa;)
    A nawet gdyby to skoro on "włada" to jemu można chyba zgodnie z prawem zabrać. Tylko
    to bardziej pracochłonne jak wysłanie zajęcia do ZUS czy zablokowanie rachunku
    bankowego.

    > A co bys zrobil na miejscu tego rolnika ?
    > Zakladam, ze pognal do sadu, a jesli nie - to cos zle go
    > poinformowano.

    Trudno znaleźć wiarygodny opis tej historii ale gdyby od razu pognał do sądu z
    papierami od dotacji to raczej kiepsko to widzę że sąd by sprawę olał. No ale wsród
    sędziów też różne typy się trafiają
    > Ja tam jedno wiem - jakby komornik pare razy zaplacil za taka
    > licytacje cudzego mienia, to by potem trzy razy sprawdzil czy moze
    > zlicytowac.
    A tu zgoda

    > No ale po prawdzie to wtedy jestem przekonany, ze cala brala :-)

    Tam gdzie tych 4 zamknęli teraz nie biorą;)
    A ostatnio w moim mieście policjanci przyuważyli gościa co piwo w parku pił.
    Podeszli, poprosili o dokumenty a ten im 200zł wręczyć chciał.
    Teraz będzie odpowiadał za próbe przekupienia czy jak to tam zakwalifikują. A za
    picie piwa pewnie 50zł by dostał;)

    > No ale mowie - nie wiesz ile puscili bez licytacji.

    Nie wiem ale wiem że dłużnicy nie idioci i by okazji na zrobienie szumu nie
    odpuścili. A jakoś masowo nie słychac

    > ale 1-go czy 30-go ?
    Pozew 9 czerwca, wyrok 18sierpnia za chyba tydzień czasu kasa w domu

    > Ale wyrok tak od razu, bez 2 tygodni czekania >na uprawomocnienie ?
    Z klauzulą natychmiastowej wykonalności. Nikt z CCC na sprawę się nie stawił-
    "pozwany zawiadomiony prawidłowo"

    > Ale to glownie z powodu "dobrej woli" CCC.
    > No chyba, ze sie juz nadzieli na takich, co w nastepnym dniu po
    > terminie do komornika leca :-)
    Podejrzewam że wykalkulowali że taniej jest oddać kase za towar + 30zł kosztów
    sprawy+ odsetki tym którym będzie się chciało po sądach latac niż każdemu reklamacje
    ropatrywać pozytywnie.
    Większość odpusszcza pewanie.
    14 dni nie odpowiedzieli, 15go dnia wysłałem meila że dziękuję za uznanie żądania(bo
    brak odpowiedzi w ciągu 14 dni jest równoznaczne z uznaniem mego żądania, podałem nr
    konta do wpłaty i podziękowałem.
    Odpisali że podtrzymują negatywną decyzję
    No to postanowiłem sprawę w sądzie wyjaśnić. Pozew to bodajże 3 stronicowy formularz
    prosty do wypełnienia(a nawet jakby co to Powiatowi Rzecznicy Konsumentów takie pozwy
    darmo dla klientów piszą)+ kopie dokumentów reklamacyjnych oraz kopia zrzutu ekranu z
    sytemu CCC że 15go dnia od zgłoszenia reklamacja była na statusie "w trakcie..."
    Za chyba dwa tygodnie zaproszenie na rozprawę na dzień 18go sierpnia itd.