eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKomunikat prasowy InteligoRe: Komunikat prasowy Inteligo
  • Data: 2002-02-05 21:23:31
    Temat: Re: Komunikat prasowy Inteligo
    Od: <c...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Wprowadzane zmiany tworzą elastyczną ofertę cenową produktów i usług
    > oferowanych w ramach konta Inteligo. Głównym założeniem tych zmian jest
    > premiowanie aktywnych klientów, czyli tych posiadaczy kont Inteligo, którzy
    > mają depozyty na kontach (wystarczy średnia wysokość salda na poziomie 100
    > PLN) oraz przynajmniej raz w miesiącu przeprowadzają jedną transakcję
    > bankową.

    Co to za promocja, skoro i aktywny i pasywny płacą po 0,99 zł za miesiąc
    używania karty, 1,99 zł za pobranie z bankomatu Euronetu etc. Różnica dotyczy
    tylko oplaty za samo prowadzenei konta.
    Poza tym abstrahuje od aktywnych posiadaczy kont firmowych, którzy są promowani
    opłatą za posiadanie konta (tak samo jak pasywni), za wydanie karty (tak jak
    pasywni), przelewy po 1,49 zł (tak jak pasywni) etc.

    > Jedną ze zmian jest wprowadzenie opłat dla klientów, którzy nie mają środków
    > na swoich kontach, a przez to nie dokonują na nich żadnych operacji
    > finansowych. Zyskają zaś ci, którzy są stałymi
    > i czynnymi użytkownikami konta. Oprocentowanie ich kont zostanie
    > podwyższone.

    Naprawdę ? Kiedy i o ile ?

    > Andrzej Klesyk , członek zarządu Bankgesellschaft Berlin (Polska) SA , szef
    > bankowości detalicznej: "Decyzja o zmianie opłat i prowizji jest
    > podyktowana, przede wszystkim, troską o naszych aktywnych klientów.

    Co dostają za aktywność ? Te same podwyżki opłat z wyjątkiem jednej ?

    > Po drugie dostosowujemy nasze taryfy do warunków rynkowych. Nasza oferta stale
    > się rozwija, zdecydowanie wyprzedzając rynek.

    Jakoś jeszcze ne ma debetu ani karty kredytowej. Szkoda, bo nie widzę innego
    wyprzedzania.

    > Klienci otrzymują coraz lepsze produkty, coraz bardziej rozwinięte usługi
    finansowe, które wymagają coraz
    > większych nakładów finansowych. Nasza oferta pozwala na maksymalizację
    > korzyści klienta, zarówno tych czysto finansowych, jak i tych, dla których
    > klienci szczególnie cenią konto Inteligo, a mianowicie wygody
    > i pełnego, bezpośredniego dostępu do pieniędzy".

    W zakresie wygody TOiP nic nie zmienia. Korzyści finansowych nie ma żadnych, bo
    każdy jest uboższy o parę złotych miesięcznie.

    Kto z internetowych podwyższył ostatnio opłaty ? Czy rynek to wymusza ?

    Jeśli chcą coś dać w zamian i zaczynają od podwyżek TOiP, to ich dział
    marketingu nadaje się do całkowitej wymiany.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1