eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKomunikaty błędów Optimy - Coś znaczą?Re: Komunikaty błędów Optimy - Coś znaczą?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "newsy" <h...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Komunikaty błędów Optimy - Coś znaczą?
    Date: Mon, 12 Dec 2011 21:34:25 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 62
    Message-ID: <jc5ogb$2tt$1@news.task.gda.pl>
    References: <jc5f86$chk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-72-245-112.dynamic.chello.pl
    X-Trace: news.task.gda.pl 1323722059 3005 89.72.245.112 (12 Dec 2011 20:34:19 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Dec 2011 20:34:19 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:563698
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości
    news:jc5f86$chk$1@inews.gazeta.pl...
    > Też dzielnie, acz nieskutecznie walczyłem (od 15 do 19) z lokatą w bgż
    > ptima. Jedną niestety zerwałem, ale żadnej nie założyłem. Takie komunikaty
    > zdarzyło się mi zobaczyć:
    > .....................................
    > Wystąpił błąd:
    > (jeden z n/w komunikatów)
    > KCERROR : Error when calling routine PIR1R.
    > KCERROR : Problem during write in table CCD53.
    > KCERROR : Argument of table must be specified.
    > KCERROR : Error when creating a money market contract.
    > Błąd technicznySpróbuj ponownie później. (FE/TUX/TPCALL/BIH1/13)
    > (i zawsze):
    > Wybierz transakcję w lewym oknie (Co za cudowne okno, tam znajdziesz
    > panaceum na każdą dolegliwość optimy)

    Noszsz też dziś analogicznie zamiarowałem, aż odłączyli dokumentnie dostęp
    dla klientów.
    Przyznam, że jak dostałem w ubiegłym tygodniu maila z uprzedzeniem o
    wolniejszym działaniu stron, to aż zapunktowali (mało, ale zawsze to coś).
    To co teraz się wyprawia, to już nie jest masakra, a kompromitacja.
    A lektura o kolejnych "wtopach" zaczyna być nużąca.
    Deklarowane w komunikacie udoskonalenia to podejrzewam usuwanie awarii, albo
    przepychanie łącz, ew. dostawianie serwerów (oby!).
    Ech. szkoda gadać.
    pozdr


    ==
    http://stukon.blogspot.com/
    Subiektywny Test Upierdliwego Konsumenta




    > ...............................................
    > Witaj!
    > Jesteśmy w trakcie wprowadzania udoskonaleń naszego systemu
    > transakcyjnego. Wszystko po to, aby korzystanie z naszych usług było
    > jeszcze wygodniejsze. Dla bezpieczeństwa Twoich oszczędności robimy to
    > przy odłączonym dostępie dla naszych Klientów. Serdecznie przepraszamy za
    > tę niedogodność. Serwis powinien działać już wkrótce.
    > Dziękujemy za cierpliwość.
    > Jeśli potrzebujesz wsparcia, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi
    > Klienta pod numerem 801 280 280 lub 22 574 37 00, czynnym od poniedziałku
    > do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00.
    > Zespół BGŻOptima
    > .........................................
    > Zostałeś wylogowany z BGZOptima
    > ........................................
    >
    > Wygląda na to, że ich heroiczny bój o miano najgorszego banku, zakończy
    > się pełnym sukcesem. Pomimo, że pani Ania nawet własnego słowa i ciała nie
    > skąpi.
    > Pzdr.
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1