eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonferencja i nieoficjalny zlot (spotkanie :) to juz w poniedzialek i wtorek! › Re: Konferencja i nieoficjalny zlot (spotkanie :) to juz w poniedzialek i wtorek!
  • Data: 2004-05-14 15:55:56
    Temat: Re: Konferencja i nieoficjalny zlot (spotkanie :) to juz w poniedzialek i wtorek!
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net> szukaj wiadomości tego autora

    2004-05-14 11:45, Wilczek wrote:
    > Kurcze, no zaluje ze nie bede mogl przybyc ale wlasnie bylem kilka
    > dni temu w Wawie i wczesniej jak w czerwcu nie dam rady ponownie.

    A moze jednak? ;-)

    > Mam za soba takie imprezy
    > z grupy pl.sci.psychologia i wychodzi to zawsze baaardzo fajnie.

    Tak bardzo fajnie, jak bardzo fajnie jest na grupie psp? ;-)
    I czy baaardzo ostre bluzgi odchodzą na takich imprezach? ;-))

    > A moze jakies mini-spotkanie pbb'owcow z Poznania? :-)

    Jeśli o mnie chodzi - chętnie, o ile pojawi się wola spotkania wśród
    grupowej starszyzny ;-))
    A może by tak prosto z Poznania wyskoczyć do Wa-wy ;-))

    --
    luzyta