  • Data: 2012-08-22 20:09:21
    Temat: Re: Koniec BREbank i Mille?
    Od: "UARS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:87obm3bg09.fsf@alfa.kjonca...

    > Z odświeżaniem w Eurobanku też były jakieś problemy. Już nie ma? I czy
    > mogę o 22:0 zlecić przelew z jutrzejszą datą? Jeszcze jakiś czas temu
    > się nie dało.

    Z tego co wiem to dalej sie nie da po 22 zlecic przelewu na dzien nastepny,
    co nie przeszkadza ustawic date aktualna lub przyszłą.
    Nie jest to chyba jakis duzy problem nawet w przypadku splaty raty w
    walutach, bo banki przyjmuja jako dzien splaty dzien w ktorym zaksieguja
    wplate na swoim rachunku.

    BTW: Czy da sie w mBanku przeszukać historię operacji np. po tytule
    przelewu? :)

    uars