  • Data: 2007-06-29 22:58:29
    Temat: Re: Koniec MC NG - pytanie
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "yayco" <y...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Sensownie przetestowane, czy to przypuszczenie?

    Tak popatrz do archiwum.

    Mnie natomiast zastanowiła inna rzecz. Tak trochę z nudów spojrzałem w
    tabelę opłat i prowizji i dla MC ING jest coś takiego:

    Regulamin:
    Łączna kwota transakcji dokonanych za pomocą karty wraz z należnymi
    odsetkami, opłatami i prowizjami nie powinna przekroczyć limitu do karty
    przyznanego przez Bank. Jeżeli limit zostanie przekroczony to kwota, o
    którą limit został przekroczony powiększa wymaganą kwotę minimalnej
    spłaty zadłużenia.

    TOiP:
    Przekroczenie limitu kredytowego - opłata jest naliczana i pobierana w
    każdym cyklu, w którym wystąpiło przekroczenie = *bez opłat*

    Dobrze ja te zapisy rozumiem? Mam MC ING z limitem 2k PLN, ale tak
    naprawdę mogę dokonać zakupu na kwotę 7k PLN i jeżeli spłacę w GP to nic
    się nie stanie. Jeżeli tak to jest to idealna karta, bo limit jest
    nieduży co ma znaczenie np przy kredycie mieszkaniowym etc a w sumie
    ograniczenia w zakupach nie ma - oczywiście wszystko tylko w granicach
    GP. Niech mnie ktoś poprawi jeżeli źle gadam?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski