  • Data: 2002-06-04 17:12:30
    Temat: Re: Koniec platnosci karta za TPSA?
    Od: "Tomek Kulesza" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:adhu4q$3hu$1@news.tpi.pl...
    > ;). W srodku znalazlem wyciag do karty... a w nim transakcje ktorej nie
    > dokonywalem... Transakcja zostala potwierdzona PINem... karte juz
    > zastrzeglem, ale powiedziano mi, ze reklamacji nie ma sensu skladac, bo
    > zostanie przez bank odrzucona [rozpatrzenie online ;)]. Tak wiec
    przylaczam
    > sie sie do zdania, ze PINy nie gwarantuja bezpieczenstwa. Dodam, ze z
    karty
    > korzystalem wylacznie przy wyplatach z bankomatu. Hm... musze sprawdzic
    > gdzie jest ten Brabork RTV AGD...

    Witaj,

    1. JAKI TO BANK ?
    2. Koniecznie zlóz reklamacje. Oplate za 'nieuzasadniona' - jesli jest-
    zaskarzysz u arbitra bankowego i bez problemu odzyskasz (casus pekaosa).
    3. Mozliwe, ze wystapil blad ksiegowania , koniecznie sprawdz, czy na
    dokumencie obciazeniowym numer karty jest zgodny z Twoim.
    4. Jesli kwota jest tego warta - procesuj sie. Najlepiej poszukaj kogos, kto
    sie zna ma prawie bankowym. Mozesz tez spróbowac postraszyc prawników banku
    procesem, w takim przypadku zazwyczaj robi sie im inaczej - jesli nie
    'pomoze' zawsze mozesz ten proces wytoczyc, a przegrana (i to w tak
    krytycznej sprawie jak fraud transakcji pinowej) na pewno kosztowalaby bank
    wiecej niz wartosc Twojej transakcji.

    I zasada nr 1 : niczego na gebe, wszystko na papierze. Potwierdzenia
    zlozenia reklamacji itp.

    Pozdrawiam

    Tomek

    P.S. Kumpel kumpla mial jakies fraudy na obciazeniówkach pekaosa,
    rozpatrywali je dwa miesiace po czym 'zgubili' jego wniosek Zostal
    poproszony o ponowne jego zlozenie z DATA BIEZACA. Po czym odrzucili to
    gdyz... minelo 50 dni od transakcji do zlozenia reklamacji. No comments