  • Data: 2012-02-01 20:19:43
    Temat: Re: [Konkurs] W ktorym banku ...
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Dzisiaj Pana nie obsluze, bo WYLOGOWALAM sie z systemu"
    >
    > PS: Tak, prosto w twarz. W godzinach pracy oddzialu.
    >
    > PPS:
    > Osoba tak potraktowana jest posiadaczem ... Zlotego Konta :-)
    > (Ale tylko do jutra)

    Opowieści z drugiej strony: "Dziś usiłowałam założyć klientowi konto.
    System działał jak w gęstym miodzie, dwa razy wywaliło mnie z systemu, a
    jak już wywaliło trzeci raz, to nie dało się zalogować. Dzwonię do
    "helpdesku", a tam mówią, że u nich działa, ale sprawdzą. I jak ja k...
    mam wyrobić plan zakładania kont, albo w ogóle plan czegokolwiek???!!!
    Klient i tak był cierpliwy, bo dał sobie spokój po 45 minutach."

    --
    Grzexs