  • Data: 2004-10-30 20:03:52
    Temat: Re: Konkurs [bylo: Re: Wizytowki grupowiczow].
    Od: Glenn <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Gralak wrote:

    > w przeciwienstwie do niektorych nie zwyklem odpowiadac na wszystkie
    > pojawiajace sie tu posty.

    To nie chodzi o to, żeby odpowiadać na wszystkie posty, tylko o to że
    czepianie się kogoś, że śmiał nazwać "bzdurą" na ewidentną bzdurę jest
    co najmniej dziwne. A Ty się właśnie o to mnie czepiasz. No więc się
    pytam, jak podsumowałbyś "rewelacje" kolegi Tomasza Miskiewicza na temat
    akceptacji kart w Polsce i na świecie? To tak dla zastanowienia. Każdemu
    można wyrwać parę "soczystych" zdań z kontekstu-ja nie jestem wyjątkiem.
    Wypadałoby jednak najpierw sprawdzić, czy te wyrażenia w swoim
    kontekście nie były w pelni uzasadnione. To tyle.

    > nie, pisze bez polskich znakow z wrodzonego lenistwa. jesli ci sie to
    > nie podoba, to wiesz co robic - filtry :)

    Nie chodzi o polskie znaki - chodziło o to, że zawsze możesz zamiast bić
    pianę zastosować sobie filtr ;-)