  • Data: 2007-03-11 18:28:08
    Temat: Re: Konta bankowe w internecie (gazeta prawna + bankier.pl)
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedna to podpisanie umowy a druga?

    Amra o tym pisal - odbiera sie kody jednorazowe czy cus takiego

    > A masz oprócz niego jakiś rachunek bieżący?
    nie, tylko TOP

    rosna mi tam miesiecznie 2 gr (0,02zl) odsetek a bank wysyla wyciag
    papierowy...no comments, ale to im sie raczej nie oplcac

    > PS. Tak zupełnie na marginesie, to w tym "bezpłatnym" rachunku internetowym
    > VE jest płatna 4zł, chyba że wykona się nią transakcje na min 100 zł
    > miesięcznie. Opłata w sumie dość wysoka jak za VE, a o tych 100 zł można
    > zapomnieć, jeśli traktuje się ten rachunek wyłącznie do obsługi lokat...

    dlatego tekstu z GP nie mozna traktowac zbyt powaznie, o wielu niuansach
    tam nie pisza...

    --
    pozdr.
    RobertS