    From: "ES" <e...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konta bankowe w internecie (gazeta prawna + bankier.pl)
    Date: Wed, 14 Mar 2007 04:14:10 +0000 (UTC)

    piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away> napisał(a):

    > Odpowiedzi nie znam, ale się podłączę do wątku, bo właśnie znalazłem
    > fajny kwiatek :)
    >
    > Nie mogę znaleźć TOiP dla tego rachunku, ale regulamin:
    > https://www.gb24.pl/dok_ind/Regulamin_GB24_dla_osob_
    fizycznych_i_firm.pdf
    > twierdzi, że karty TAN są tam płatne.

    Drugi miesiąc juz leci, od kiedy założyłem "Konto Internetowe" w Getinie.

    Wczoraj przyszedł pocztą pierwszy wyciąg &#8211; bezpłatny.
    Karta TAN &#8211; bezpłatna.
    Wpłaty gotówki w oddziale &#8211; bezpłatne.
    Przelewy i zlecenia stałe (przez internet) &#8211; bezpłatne.
    Prowadzenie rachunku &#8211; bezpłatne.

    Karta debetowa &#8211; płatna, ale nie trzeba jej zamawiać (ja nie brałem).

    Dostęp internetowy &#8211; ŻENADA!!!
    Działa tylko pod Internet Explorerem, choć nie używa Javy ani podobnych
    wynalazków.
    Infolinia potwierdziła, ze pod Firefoksem ani Operą nie można dostać się do
    historii rachunku ani do menu samego rachunku (sic!). Rzekomo w przyszłości
    mają to zmienić.
    Acha, niektóre polecenia, jak przelewy, zlecenia spod Opery i Firefoksa
    działają, więc da się konta w ograniczonym zakresie uzywać.

    Dostępu przez internet do getinowskiej wersji konta lokacyjnego (coś jak OKO w
    ING) brak.
    Możliwości zakładania lokat przez internet mocno ograniczone do kilku
    wybranych pozycji z oferty banku.
    Nie mam karty kredytowej, ale też nie ma do niej dostępu przez internet.

    Podsumowanie
    Niezła oferta, ale dostęp internetowy chyba najgorszy z wszystkich banków na
    polskim rynku. Poniżej krytyki.
    Gdyby nie dostęp internetowy IE Only, to byłaby to pewnie najlepsza oferta na
    rynku. Jedyny minus, to 100 zł co miesiąc zapłacone kartą, bo inaczej za jej
    użytkowanie bank liczy sobie 4 zł/m-c (drogo!).
    Ja mam debetówkę mBanku i z Visy Electron Getinu zrezygnowałem.
    W porównaniu z też bezpłatnym Lukasem plusem Getin Banku jest brak kolejek
    przy kasie, a w Lukasie z kolejkami to horror i minimum pół godziny stania,
    jak nie dłużej.

    Acha, zakładanie trwało prawie miesiąc, w oddziale początkowo założyli zwykły
    ROR, o Koncie Internetowym nie słyszeli. Po reklamacji bank dokonał zmiany
    TOiP oraz zwrócił naliczone prowizje za przelewy oraz za prowadzenie konta.
    Rada: jeżeli chcesz założyć Konto Internetowe w Getinie, ze trzy razy powtórz,
    że życzysz sobie nie standardowy ROR plus dostęp internetowy, a Konto
    Internetowe, czyli nową ofertę banku, bezpłatną w użytkowaniu, A i tak zapewne
    założą zwykły ROR i trzeba będzie składać reklamację (ta jednak realizowana
    jest już szybko i bez kłopotów).