  • Data: 2005-12-15 12:01:13
    Temat: Re: Konto Sezam Student
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oplaca sie go zalozyc - chodzi mi o koszty prowadzenia i przelewow na
    > stronie bph podobno wszystko jest za darmo
    > http://student.bph.pl/konto.html
    >
    > To chyba przebija inteligo i mbank - chyba ze sa jakies ukryte koszty o
    > ktorych nie wiem?.

    Taaaak, wszystko za darmo ;-)
    Nawet wydanie karty za darmo, ale jej obsługę już nie (2 zł).
    W przypadku nieużywania (mniej niż 4 rozliczone transakcje bezgotówkowe /
    m-c) pobierają opłatę 3 zł i .....2 zł za obsługę karty.
    Zlecenie stałe - 1,50 zł.
    Przelew zewnętrzny składany w banku - 15 zł (Sezam - 8 zł)
    Bankowość telefoniczna - 3 zł / m-c. (srebrny Sezam ma w cenie pakietu)
    Kod sms - 0,20 zł każdy, a nie od 11-tego, jak jak to jest w zwykłym
    Sezamie.
    Wypłata w kasie - 15 zł ( 5 zł zwykły Sezam)
    itd
    itd.
    Przebijają niemal każde 0 zł w mBanku ;-)