  • Data: 2007-03-24 08:24:58
    Temat: Re: Konto Toyotabank
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odpowiedz pochodzi z banku na zadane pytanie o mozliwosci posiadania konta
    > bez karty.

    również czekam na kontakt kuriera, a konto zamówiłem bez karty więc
    liczę na to, że bank mi jej nie prześle...
    jeżeli karta byłaby obowiązkowa to bez sensu możliwość wyboru przy
    składaniu wniosku ;-(

    a jeżeli kartę już mi wydadzą to co się stanie jeżeli jej nie aktywuję?

    jeżeli wyślą listem zwykłym to przecież może "nie dojść" ;-))

    nie sądzę, aby mogli pobrać opłatę za usługę, której nie mam...
    czas pokaże

    p.s.
    mam auto tej marki i zastanawiam się czy będę mógł liczyć na jakieś
    bonusy...?

    --
    pozdr.
    RobertS