  • Data: 2013-04-03 23:14:55
    Temat: Re: Konto bankowe bez stałych dochodow
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam konto w OO i szczerze nie polecam. Obsługa klienta tam nie istnieje.
    > Wysłałem im polecony za potwierdzeniem odbioru dokładnie miesiąc temu,
    > dostałem zwrotkę a oni twierdzą że nic nie dostali. Ich system
    > transakcyjny to porażka, pokazuje często archiwalne dane i trzeba prosić
    > konsultanta na infolinii o "odświeżenie" ;-). Poza tym wolę iść do
    > oddziału i załatwić wszystko od ręki niż czekać 2 tygodnie (lub w OO
    > jeszcze dłużej) aż przyjedzie kurier, zawiezie z powrotem dokumenty,
    > ktoś je łaskawie przetworzy (z czym może być problem o czym już
> [...]
    Jeżeli kontaktujesz się i cokolwiek załatwiasz z dezinfolinią to
    szczerze współczuję. Inaczej temat wygląda jak rozmawiasz z osobą
    (zawsze tą samą), która się kontami zajmuje. Dzisiaj podajesz dane (do
    14.00) i jutro masz papiery od kuriera na biurku lub jak wolisz (w 15
    min.) umowę w pdf na email. Drukujesz, podpisujesz, dołączasz kserokopię
    dowodu osobistego i odsyłasz całość. W max 5 dni roboczych konto jest
    aktywne. A zalogować się możesz od razu!

    W tym poście chodziło o to, aby numer konta mieć ASAP i w tym przypadku
    jest to możliwe. Można konto testować, a jak się nie spodoba to
    klient/student zamyka i otwiera inne...
    Miało być szybko i sprawnie? Można, to żaden problem.

    Mam konto w OO od ponad 2 lat. Korzystam z lokat terminowych, bumerangów
    itp...wynalazków. A system transakcyjny? Typowy dla GO/OO/IB...do wyboru
    zielony (GO) lub fioletowy (OO). Nie mam problemów z nieaktualnym saldem
    chociaż kilka razy był jakiś problem z logowaniem, ale podobne problemy
    występują i w innych bankach.

    --
    pozdrawiam
    RobertS