  • Data: 2004-08-02 08:17:41
    Temat: Re: Konto bankowe zmarlej osoby.
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pietrach" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0775.00000679.410d66ce@newsgate.onet.pl...
    > 1) Czy jesli takie konto faktycznie istnieje, to mam do niego jakiekolwiek
    prawo?

    Dziedziczysz na zasadach ogolnych, czyli jesli jestes jedynym dzieckiem
    zmarlego, to nalezy ci sie 1/2.

    I skoro to hipotetyczna sytuacja, to najlepiej zabezpieczyc sie juz teraz
    wykonujac zapis na wypadek smierci i wowczas nie ma zbednych klopotow.

    Daniel

    --
    Marlin: Moj syn zostal zabrany przez tych nurkow...
    Chum: Ludzie. Uwazaja, ze wszystko nalezy do nich.