    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto dla frmowe dla nierezydenta
    Date: Sat, 12 May 2007 14:42:04 GMT

    In article <1...@w...googlegroups.com
    m...@w...pl says...
    > Witam,
    >
    > prosz=EA Was o rad=EA.
    > Jakie banki otwieraj=B1 rachunki bierz=B1ce dla firm zagranicznych, kt=F3re
    > nie maj=B1 siedziby i nie s=B1 zarejestrowane w Polsce? Pracuj=EA dla firmy
    > w USA i mamy z tym du=BFy problem, dzwoni=B3em do PKO BP ale tam
    > powiedziano mi =BFe wymogiem jest aby firma by=B3a zarejestrowana w Polsce
    > i mia=B3a tam biuro...
    > Tymczasem nam zale=BFy tylko na daniu naszym klientom mo=BFliwo=B6ci
    > p=B3acenia w z=B3ot=F3wkach i nierobienia kosztownych przelew=F3w do USA.
    >
    > Jak to najlepiej za=B3atwi=E6?

    Ja bym sprawdzil w Citi-Handlowym .... Po zgloszeniu do Citi-Handlowy,
    ze mam adres w USA Citi zazyczy sobie abym wypelnil formularz
    rezygnujacy z prawa o ochronie danych osobowych a takze przedstawil mi
    formularz (w jezyku polskim) ktory byl bezposrednim tlumaczeniem
    formularza IRS dotyczacego "backup withholding" (zreszta
    przetlumaczonego blednie)

    AP