  • Data: 2006-11-20 20:56:50
    Temat: Re: Konto dla obcokrajowca
    Od: Tomek <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jerz napisał(a):
    > Hello Tomek,
    > ING - przedwczoraj taki zakladalem. Potzrebny tylko paszport i drugi
    > dokument ze zdjeciem.

    Dzięki. Ich infolinia faktycznie twierdzi, że jest to możliwe.
    Aczkolwiek szukam dalej, bo dość drogo wychodzi korzystanie... 6 zł za
    konto, plus 2 zł za kartę jeśli miesięczne obroty mniejsze niż 300 zł...

    Zrobiłem tez małe rozeznanie w innych bankach. Inteligo - nie założy
    konta bez karty pobytu. mBank - mało tego że nie założy konta bez karty
    pobytu, to infolinia twierdzi, że zabrania tego Prawo Bankowe...

    Także - szukam dalej, czegoś tańszego... Jak nic nie znajdę, to pewnie
    polecę ING...