  • Data: 2007-07-17 13:24:48
    Temat: Re: Konto dla posiadacza KK City
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Jeżeli chcesz wykonywać w miarę dużo przelewów do różnych osób (np
    > zakupy na allegro) to raczej Citi się tutaj średnio nadaje.

    No chociazby.
    poza tym, ciekawi mnie, czy np skasowanie odbiorcy rowniez wymaga potwierdzenia?

    > Za www.citibank.pl:
    >
    > Rachunki płacisz kartą kredytową

    Dzieki. To wszystko wiem. Natomiast, jak wspomnialem, ciekawi mnie, czy przy
    przedluzaniu karty ktos tam u nich sobie liczy - "obroty bezgotowkowe na karcie
    srednio 500 zl miesiecznie - ok, przedluzymy bezplatnie", czy stwierdza -"
    bezgotowkowe na karcie 500 zl, z tego rachunki 300 zl a zakupy 200 -
    przedluzamy na standardowych warunkach". ?