  • Data: 2008-12-15 10:47:18
    Temat: Re: Konto firmowe
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    pon, 15 gru 2008 o 11:35 GMT, Tomasz Motyliński napisał(a):
    > US) i aby przelwy wychodziły, wchodziły również w dni wolne (w niektórych
    > bankach ma się wrażenie, że na weekend i święta wy wyłączają serwery). Tu
    > niestety mam dla Cibie złą wiadomość, jak na razie nie znalazłem...

    Ale nie znajdziesz w polsce takiego banku, chyba ze przelewy wewnatrz tego
    samego banku, to tak, ale przelewy zewnetrzne moga wyjsc tylko sesja
    eliksiru, a sesje eliksiru sa tylko 3 dziennie i tylko w dni pracujace,
    wiec nie ma mozliwosci tego przeskoczyc...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 11:46:16 up 13 days, 11:33, 4 users, ]