  • Data: 2003-09-23 17:45:42
    Temat: Re: Konto głównie do przelewów?
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jasiu" <b...@n...o2.pl> wrote in message
    news:bkoqed$i31$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

    Tak - potwierdzam. To jest właśnie jedna z większych zalet VWBD.
    Gdziekolwiek byś nie był to nie musisz chodzić i szukać bo akurat najbliższy
    bankomat to nie Euronet, PKO czy cokolwiek tam jeszcze. Po prostu znajdujesz
    pierwszy lepszy i już.

    > i 1,50 PLN przy wypłacie < 400 PLN
    >
    > Czyli rozumiem że uwazasz iż dać sobie spokuj z mBankiem i uderzyć do
    > vwbanku?

    Nie miałem nigdy rachunku w mBanku więc nie mogę stwierdzić, żebyś dał sobie
    z nim spokój. Wyliczam tylko zalety VWBD bo mam tam rachunek od dłuższego
    czasu i odpowiada on moim potrzebom.

    Pozdrawiam
    Grzegorz