eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonto online Eurobank - czy aby na pewno jest takie rewelacyjne?Re: Konto online Eurobank - czy aby na pewno jest takie rewelacyjne?
  • Data: 2008-02-23 08:29:29
    Temat: Re: Konto online Eurobank - czy aby na pewno jest takie rewelacyjne?
    Od: smE <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyplaty z bankomatu (eurobankowe sa bezprowizyjne) tez powinny byc
    > widoczne najpierw jako blokady,
    > A co do transakcji - nie badz zyla, kup jakas gazete :)

    Wypłaciłem dzisiaj 50 zł z bankomatu Erobanku. Po pół godzinie od wypłaty
    zalogowałem się do banku i blokada już była. Wygląda ona następująco (w
    zakładce karty debetowe można podejrzeć szczegóły): jest typ transakcji (u
    mnie wypłata gotówkowa) oraz miejsce (u mnie Eurobank, Warszawa) no i
    oczywiście kwota blokady i kwota sumy wszystkich blokad.

    Oczywiśćie ta blokada widoczna jest również w różnicy pomiędzy saldem konta
    a środkami dostępnymi.

    pozdrawiam