eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonto online eurobank - problemRe: Konto online eurobank - problem
  • Data: 2008-02-22 06:54:43
    Temat: Re: Konto online eurobank - problem
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    RobertS pisze:
    >> sprawdz, czy twoj telefon jest na wykazie kompatybilnych z ich strony,
    >> Moze czas w telefonie? Sprawdz, czy nie masz rozbieznosci w zegarze
    >> telefonu.
    >
    > Pewnie problem leży po stronie telefonu. U mnie ta aplikacja działa
    > idealnie...
    > Spróbuj zainstalować w innym telefonie.


    Wyslalem token na iny telefon via Java i jest problem kod aktywacyjny
    dziala ale wskazania nie. Hmmm ciekawe czy jak przeloze karte bedzie
    dzialac. Ktos probowal przniesc sobie token na inny telefon ?
    >
    >
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1