  • Data: 2006-12-03 12:42:28
    Temat: Re: Konto w USD w Pekao SA a eMax USD w mBanku
    Od: Galaktyczny Edek <k...@t...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 03 Dec 2006 13:34:00 +0100, Mateusz Papiernik napisał(a):

    > Witajcie,
    >
    > Od lat pokutuje sobie konto w USD w banku z zubrem, leza na nim jakies
    > dolary, nie mam pojecia nawet jaki to ma procent, i jakie oplaty
    > manipulacyjne pobieraja - bo i nie ja to zakladalem. Tak czy siak, skoro
    > mBank otworzyl konta walutowe, chcialbym pieniadze stamtad przeniesc do
    > mBanku. W jaki sposob najlepiej sie za to zabrac? Przelew walutowy
    > rozliczany w USD na konto w USD w mBanku, czy moze raczej wyplacic te
    > dolary i jakos je wplacic? Boje sie, ze za przelew Pekao pobierze jakas
    > niebotyczna oplate.

> [...]

    Czy niebotyczna to nie wiem, ale na pewno bedzie to koszt taki jak przelewu
    za granice wiec spory, ponadto bedzie trwac 4-5 dni (ma to chyba mniejsze
    znaczenie). Z tego co chyba czytalem na forum mBanku niedlugo (tylko nie
    wiem co to oznacza..., no i zdaje sie ze pisal to mRadny a nie pracownik
    banku) wplatomaty maja akceptowac euro i dolary, wiec da sie je w ten
    sposob bezprowizyjnie wplacic. Schody moga rozpoczac sie przy operacji
    odwrotnej, bo w gre wchodzi jedynie przelew lub przewalutowanie.