  • Data: 2010-01-28 14:04:59
    Temat: Re: Konto w banku do kontroli wydatków - jakie polecacie
    Od: Krzysztof Wiśniewski <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28-01-2010 o 11:06:41 Patryx <p...@w...pl> napisał(a):

    > Dobrym wyborem powinno byae konto w Toyota Banku:
    > http://www.patbank.pl/toyotabank/340/2/
    >
    > P?acisz tylko za wydanie kart, 30 z? za pierwsz? i 15 z? za drug?.
    > Dodatkowo
    > zwrot od 1 do 3% warto?ci zakupów.

    Cytat ze strony:
    "Lepiej kupujesz, gdy więcej zyskujesz
    Używaj karty płatniczej Toyota Bank i zobacz jak pieniądze do Ciebie
    wracają. Do końca
    czerwca w ponad 25 000 tysiącach punktów handlowych w Polsce, możesz
    otrzymać
    nawet 3% zwrotu wartości transakcji."

    Wiec zwrot to tylko do czerwca.

    Pozdrawiam Krzysztof Wiśniewski