  • Data: 2011-04-26 19:02:41
    Temat: Re: Kontynuacja OC w mBanku. Liberty daje PLN 50
    Od: "mx" <@m...@o...pl@> szukaj wiadomości tego autora

    >"MarekZ" wrote in message news:
    >Rzeczywiście w tym mBanku są takie dobre oferty? Bo jeśli chodzi o
    >ubezpieczenia OC/AC samochodów moje doświadczenia wskazują, że Liberty
    >Direct jest nieprzebijalne.

    Podczas głębszego studiowania ich strony wyczytałem, że ta promocja nadal
    działa:
    https://www.libertydirect.pl/doc/Regulamin_mgm_2011-
    03-31.pdf
    Jest info na stronie i miejsce do wpisania nr polisy Klienta, ja będę Nowym
    Klientem. Jak jest 50 do wzięcia (kolejne 50 dla mnie), to czemu nie ma
    pozostać na grupie? Potrzebny polecający, MarekZ ma pierwszeństwo za dobry
    azymut.