  • Data: 2002-04-02 19:01:43
    Temat: Re: Korekta Rozliczenia dolarowej visy classic Pekao sa
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wiesiek"
    > "Przepraszamy" moze byc za mało !
    >
    > Dostałem przed chwilą wiadomość od człowieka który wypłacał z bankomatu
    dużo
    > i często (no bo poco stać w kolejce do okienka jak w bankomacie lepszy
    kurs i
    > szybko ?!) - przez miesiące się nazbierało wypłat-teraz korekta okazała
    się
    > całkiem sporą kwotą !! (za dużą na arbitra bankowego !!!!)
    >
    > Czy ktoś ma jakiś pomysł jak się przed tym obronić ?!! Czy bank ma zawsze
    > rację ?

    w takiej sytuacji podzielic reklamacje do arbitra na kawalki np na
    poczatejk sprawy z jednego roku - musi wygrac, a wtedy reklamacja za
    nastepny rok itd.

    Arbiter rozpatruje sprawy do 8000 zl wiec jesli to dla niego za duzo to
    oznaczoloby to ze czlowiek wyplacil z bankomatu ponad 400,000 PLN czyli ok
    100kUSD - obliczenie jest proste: rozpietosc kursow dewiz jest ok. 1
    procent od sredniego a pieniadza 2%, tak wiec przy dewizach zyskuje sie ok
    2%, a jesli 2% to ponad 8kPLN to 100% rowne jest ok 400kPLN
    *** blad ***