    From: Nikodem Kuznik <n...@z...polsl.gliwice.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Koszty fuzji BPH-PBK
    Date: Wed, 30 Jan 2002 00:04:38 +0100

    Ha!
    U mnie wszystko chodzi super!
    Mandrake 8.1, moze sama dystrybucja nie jest tak wazna jak przegladarka:
    sezam (BPH) obsluguje mi tylko Netscape 4.78 (jest on domyslnie wlasnie w
    tej dystrybucji). Nowszy Netscape 6.2 niestety nie obsluguje sezamu.
    Jesti chodzi o inne banki, to z sukcesem korzystam z mBanku (pod kazdym
    netscapem pod linuxem) i z serwisow funduszy inwest. DWS i SEB.
    Polecam linuxa :-)
    Pozdrawiam,

    Nik