    From: "m23m" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kradziez karty-6 minut roznicy
    Date: 21 Feb 2004 14:07:54 +0100

    > A jakie to sa wedlug Ciebie "nowe karty"??

    Nie wiem, jak według niego, ale według mnie "nowe" są to karty wydane po
    12.10.2003 r., czyli te, które automatycznie (czy bankowi się to podoba, czy
    nie) objęte są nowymi przepisami (ustawa o elektronicznych instrumentach
    płatniczych).
    Jak wiadomo, niektóre banki (np. Inteligo) obejmują nowymi przepisami także
    karty stare (wydane przed 12.10.2003 r.), a niektóre nie. Jest to bowiem tylko
    dobra wola banku.
    Po 12.10.2004 r. nowymi przepisami objęte będą automatycznie wszystkie karty -
    nawet te wydane przed 12.10.2003 r. (tak mówi wzmiankowana ustawa)...

    m23m