  • Data: 2010-05-24 08:26:15
    Temat: Re: Kradzież z konta ? - Multibank
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    MacGregor <m...@s...poczta.onet.pl> dared to write:
    > Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    > ciach...
    > Za przeproszeniem, a co ma KIR do tego?
    > Kir wykonał zlecenia zgodnie z przesłanymi przez bank. I KIR nie trzyma
    > żadnych pieniedzy. Po rozliczeniu transakcji KIR przekazuje INFORMACJE
    > kto do kogo przekazał pieniądze, same pieniądze "przekłada" na
    > rachunkach banków NBP.
    > Telefon do KIR w tej sytuacji można by porównać do pretensji do operatora
    > komórkowego, że pozwolił zadzwonić do kogoś, do kogo niechciałeś dzwonić,
    > ale wybrałeś jego numer...

    Sorki, chodziło mi o instytucję, która prowadzi konta dla członków KIR. Z automatu
    przyjąłem, że jest to KIR (a to dlatego, że niedawno czytałem o wprowadzaniu
    podobnego systemu rozliczeń w... Indiach). Co jednak nie zmienia sensu mojej
    wypowiedzi nt. sposobu dokonywania korekty transakcji - elektronicznie, nie "na
    telefon".

    k.