  • Data: 2003-01-17 15:33:28
    Temat: Re: Kredyd w E-Koncie - znów mBank nie do końca pomyślał...
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał:

    > Okazuje się, że mBank nie do końca przemyślał swoją ofertę kredytową.
    > Otóż limit kredytowy powoduje zwiększenie się środków dostępnych na
    > e-koncie. Fajnie.

    Niestety to jest wada wiekszosci bankow ;-(

> [...]
    > prosta - bezpieczeństwo. Jeżeli na e-koncie mam jedynie pieniądze na
    > bieżące wydatki (np. 100zł), to tyle może paść łupem złodzieja, który
    > podpatrzywszy mój PIN zwinie mi kartę i bedzie próbował pieniądze
    > wypłacić.
    > Dlatego też pojawienei się dużej ilośc środków dostepnych to
    > bezpieczeństwo zmniejsza.
    > A wystarczyłoby, gdyby pozyczka dawała możliwośc zadłużania e-maksa.
    > Wtedy można by było działać tak samo, jak do tej pory.
    > Może mbank zauważy ten niuans i dokona stosownej poprawki?

    Nie sadze, bo dla wiekszosci klientow nie jest to wygodne. Pewnym rozwiazaniem w
    mB (takze multi) bedzie ( niebawem ;) mozliwosc ustalania limitow kart i
    mozliwosc np. wylaczenia transakcji bezgotowkowych, ktore polaczone z
    ubezpieczeniem i niskim limitem dziennych wyplat z bankomatu (do wysokosci
    limitu ubezpieczenia) daja juz dosc duze bezpieczestwo. Oczywiscie najbardziej
    bezpieczne jest niskie saldo + wylaczone transakcje bezgotowkowe, ale coz...

    --
    Pozdrawiam,
    Witek