  • Data: 2005-06-11 22:37:00
    Temat: Re: Kredyt Bank coś przeoczyłem?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Sito napisał(a) w wiadomości: ...
    >[...]
    >miesiącach nie płaciłem. Czyżby jakaś zmiana w regulaminie czy też trzeba
    > to reklamować?

    Zapytaj w swoim oddziale, zapytaj w innym, zadzwoń (22) 634 54 00.
    Może powiedzą Ci za każdym razem co innego...
    Która karta konkretnie? W "tabeli prowizji i opłat" są różne karty np.
    Visa Electron (m.in. Student) str. 27.
    wydanie/wznowienie karty 0zł, obsługa karty 1zł/mies
    Visa Electron Kontakt/Maestro Kontakt str. 28.
    wydanie - 0zł, obsługa 2zł/mies. (dla Ekstrakonta Student 1zł)
    Tabelę uaktualniono 1.06.2005 Może regulaminy też?

    Arek