  • Data: 2008-01-17 22:17:56
    Temat: Re: Kredyt Hipoteczny
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17 Jan 2008 23:07:45 +0100,
    osoba podpisana: Yaraz <y...@w...pl>
    napisała:
    > Szanowni panstwo mam zaciagniety kredyt hipoteczny w PKO.SA 170 tys zl na 15
    > lat.Kredyt mam w zlotowkach.Prcuje w Irlandi czy moge przewalutowac kredyt na
    > Euro i czy to bedzie dla mnie oplacalne.

    Chodzi o Pekao SA czy PKOBP SA? Ci pierwsi kredytów walutowych nie
    udzielają, więc z przewalutowaniem może być problem w tym drugim pewnie
    się da. Czy jest to opłacalne (i.e. jak się będzie kształtował kurs
    EUR/PLN) to Ci nikt nie powie.
    Natomiast przez skórę czuję, że Tobie chodzi o taki kredyt który mógłbyś
    spłacać bezpośrednio euro zarobionymi w Irlandii. Jeśli tak, to pole
    manewru Ci się mocno zawęża. (Fortis?)
    Bo większość banków najpierw "kupi" od Ciebie euro (po kursie kupna),
    zamieniając na PLN, po czym tych PLN użyje do "sprzedania" Ci euro które
    trafią na rachunek kredytu (kurs sprzedaży).

    KJ

    Q: How do you shoot a pink elephant?
    A: Twist its trunk until it turns blue, then shoot it with
    a blue-elephant gun.