    From: "Grzegorz Hul" <g.hul[wytnij]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt Hipoteczny
    Date: Sun, 20 Jan 2008 19:09:57 +0100

    Nie śledziłem jak się ma kurs eur/chf, ale może z racji niższego
    oprocentowania (niż w eur i pln) przewalutować jednak na chf. Jak dotąd bank
    centralny Szwajcarii kopiował politykę monetarną Europejskiego BC, więc w
    sumie kurs chf i eur do pln zachowuje się podobnie (wystarczy spojrzeć na
    wykresy, które w dużej części się na siebie nakładają...

    Grzegorz Hul
    szukasz kredytu hipotecznego
    - zapraszam na moją stronę:
    http://finance4u.com.pl