eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Kredyt Mieszkaniowy] Fortis Bank - napiszczcie cos zlego...Re: [Kredyt Mieszkaniowy] Fortis Bank - napiszczcie cos zlego...
  • Data: 2005-11-15 14:51:38
    Temat: Re: [Kredyt Mieszkaniowy] Fortis Bank - napiszczcie cos zlego...
    Od: Magda <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja juz zlozylam wniosek
    wady (oczywiscie pojecie wzgledne):
    - dlugo sie czeka na rozpatrzenie wniosku kredytowego (ponad 2 tyg)-
    akurat dla mnie to dlugo
    - w trakcie rozpatrywania wniosku zapytalam pania u ktorej skladalam
    dokumenty i ktora stala sie moim formalnym "opiekunem" na jakim etapie
    jest moj wniosek, w odpowiedzi otrzymalam maila do pani analityk, ktora
    wziela moj wniosek w obrobke z prosba o bezposredni kontakt wlasnie z
    analitykiem. Dla mnie to karygodne, ale tego sie nie wie nigdy, na jaka
    osobe sie trafi. Bardzo zla renoma dla banku!!!
    - LIBOR 6m ma swoje wady i zalety - wada napewno jest to ze podlega
    wiekszym wahaniom niz 3m.

    pozdr
    m.