  • Data: 2003-01-13 22:23:49
    Temat: Re: Kredyt Studencki
    Od: p...@p...gazeta.pl szukaj wiadomości tego autora

    A jako ze to konto w innym banku, zgodnie z taryfa
    > prowizji i oplat, placisz 0,5% kazdej transzy.

    Taka sama prowizje powinien mi pobrac bank pekao sa przelewajac mi rate kredytu
    prosto do mbanku ale od jakiegos czasu nie pobieraja. Dzwonilem nawet do
    oddzialu czy cos sie zmienilo z ta prowizja, powiedzieli mi ze nie oraz jezeli
    cos takiego zaistnialo zostanie skorygowane, ale jakos tego nie zrobili, wiec
    juz sie nie upominam i mam 2,25 zl wiecej :)

    Pozdrawiam
    Piotrek