  • Data: 2002-11-07 07:44:15
    Temat: Re: Kredyt a umowa
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com> szukaj wiadomości tego autora

    "MarcinP" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:aqb0co$qmi$1@news.tpi.pl...
    > No to bedzie smiesznie. Odp: PKO BP
    > Duzo zalezy od oddzialow. Jakies pol roku temu mialem
    > podobna sytuacje, bylem w dwoch oddzialach, w jednym pani
    > powiedziala, ze nic nie da sie zrobic w drugim facet przejrzal papiery
    > (umowa o prace - na 5lat, zaswiadczenie o zarobkach - ponad przecietna,
    > wyksztalcenie - wyzsze) i powiedzial, ze nie bedzie problemu.

    tia...
    ciekawe gdzie jest ten oddział
    u mnie sytuacja podobna, do tego żona z umową na czas określony
    PKOBP wymagało "poręczonego weksla do czasu ustanowienia hipoteki" - to już
    w ogóle jakiś chory wymysł

    "olałem" ich i wziąłem bez żadnych problemów w GE

    napisałem co myślę o procedurze do Pani dyrektor banku
    odpowiedziała wymijająco - nie mogła zakwestionować decyzji swoich
    podwładnych
    w ogóle ten bank dziwnie działa

    skieruję teraz pismo do zarządu - może ustalą jakieś jednolite warunki
    udzielania kredytów (szczególnie pod kątem nowego kodeksu pracy) - zrobię
    coś dla innych :)

    pozdrawiam
    Piotr