  • Data: 2006-06-28 13:11:41
    Temat: Re: Kredyt bankowy
    Od: "RobertS" <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zarząd ma upatrzonego wykonawcę i nie dopuszcza do przetargu!

    to skandaliczne zachowanie zarządu !!!

    jestem w zarządzie wspolnoty mieszkaniowej i zarząd może samodzielnie
    podejmowac
    decyzje bedace TYLKO w zakresie tzw. zwyklego zarzadu

    inwestycje do tego nie należą czyli, aby decyzja o rozpoczeciu inwestycji (+
    wybor
    okreslonego wykonawcy) byla wazna musi zostac podjeta uchwala wiekszosci
    mieszkancow
    w przeciwnym wypadku zarząd NIE MA prawa rozpoczynac inwestycji,

    z drugiej strony zarzad nie ma obowiazku wylaniania wykonawcy na drodze
    przetargu,
    jezeli mieszkancy sie zgodza to wszystko jest w porzadku

    pozdr
    RobertS

    p.s.
    w mojej wspolnocie nawet zakup systemu bramofonu byl inwestycja (ok. 4k zl)
    i musiala zostac podjeta stosowna uchwala