  • Data: 2005-06-27 16:55:41
    Temat: Re: Kredyt dla spółki
    Od: "silvestre" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oto Polska wlasnie. Jak masz staly dochod na poziomie 700 netto to kredycik ci
    > dadza.

    czym wieksza bedzie dziura budzetowa tym bardziej beda przebierali,
    chociaz ciezko jest mi ich zrozumiec, gdyz maja w sumie zagwarantowana splate
    tej czesci kredytu... (przewlaszczenie/cesja grantu z funduszy UE)
    a wracajac do tematu... sprobuj w PKO BP, ja jak dotychczas mam z nimi jak
    najlepsze doswiadczenia

    pzdr
    Sylwek