  • Data: 2011-04-05 07:57:55
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny.
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@v...pl wrote:

    > Jakich bredni? Wczoraj usłyszałem w radio, że decyzją NBP nie będzie już
    > można brać kredytów hipotecznych w obcych walutach, a jedynie w
    > złotówkach. No rzeczywiście komentować, to tu nie ma co. Wszystko jest
    > jasne. Boki zrywać.
    >
    > "jużtych"

    To dla Twojego dobra. Nic nie rozumiesz. Jakie to straty mógłbyś ponieś
    przez ryzyko kursowe, Denerwowałbyś się. Przestałbyś spłacać kredyt.
    Naraziłbyś system bankowy. Zacząłbyś ćpać. Przestałbyś chodzić do pracy.
    Przestałbyś płacić podatki i emerytura by Ci spadła. Chcesz doprowadzić do
    takich ciężkich konsekwencji z niskiej chęci zysku? Na pewno nie chcesz
    robić tego całemu narodowi. To jest dla Twojego i wspólnego dobra, czy
    odwrotnie.