    From: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny PLN<>CHF ??
    Date: Fri, 09 Mar 2007 08:21:54 +0100

    ath napisał(a):

    > Racja. Przecież stosunek Libor/Wibor jest skorelowany z kursem CHF/PLN.

    A w zyciu. Skorelowane jest to co najwyzej ze stopami procentowymi i
    oczekiwana ich wysokoscia, popatrz na EURIBOR jak rosnie razem z
    deklaracjami banku centralnego. Jesli nasze stopy pojda na 10%
    to jak sadzisz ile bedzie WIBOR a kurs miedzy CHF/PLN moze zostac ten
    sam (choc zapewne zlotowka sie bedzie wzmacniac bo przy takich stopach
    procentowych beda kupowac zlotowki na peczki)