  • Data: 2006-09-22 07:03:33
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - Polbank
    Od: "Sevi" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no dobra, fajnie, ze po zastosowaniu rownanie mam procentowa wartosc
    spread;u czyli 6,164 %, ale mnie interesuje ile PLN albo CHF bede
    musial dodac do kosztow kredytu ....?

    reasumujac powyzsze wywody trzeba przyznac, ze kurs jest korzystniejszy
    w MIllenium niz POLBANK'u i uwzgledniajac spread skonsumuje
    korzystniejsza marze, prawda?

    Pozdro,