  • Data: 2011-06-21 18:16:39
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny - bezposrednio czy przez posrednika?
    Od: RD <r...@g...com1> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-21 19:46, mvoicem pisze:

    > Marża!=prowizja.

    Rozumiem słowo pisane, jednakże niejednokrotnie ktoś pisze co innego,
    a ma na myśli co innego. Wydawało mi się, że w kontekście leżała jednak
    marża, a nie prowizja, dlatego napisałem, jak napisałem. Poza tym,
    kredyty bez prowizji i w banku, i przez pośrednika są osiągalne. Więc w
    dalszym ciągu nie zgadzam się. ;-)

    Ale jeśli faktycznie chodziło ąćęłńóśźż o prowizję, a nie o marżę - to
    ok, mea culpa.