    From: "wromek" <wromek@...gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny - dylematy...
    Date: Tue, 26 Nov 2013 22:22:04 +0100

    Witam.
    W styczniu 2014 miną 3 lata odkąd posiadam kh w Millenium. Będę więc mógł,
    bez kary, spłacić dużą jego część. Po tej nadpłacie zostanie mi jeszcze
    jakieś 40 kzł kredytu. Nie wiem, jak i kiedy negocjować z bankiem
    zmniejszenie marży lub opłat okołokredytowych (opłata za kartę debetową, za
    prowadzenie konta)? Czy jeszcze przed spłatą dużej części kredytu, czy już
    po? Czy jest szansa na jakieś obniżki ze strony banku? Czy, jak postraszę
    ich kredytem refinansowym w innym banku, to uda mi się coś wynegocjować?
    Proszę o porady osób doświadczonych w bojach z bankami w takich sprawach.
    Możesz pokombinować z refinansem ale ja bym kombinował tak, żeby w razie
    nieobniżenia marży jednak zrealizować swoją groźbę ;)

    --
    pozdrawiam, wromek