    From: "Darek" <0...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny w BPH-u
    Date: Tue, 14 Dec 2004 19:20:06 +0100
    Sender: 0...@p...onet.pl@zagorze.smstv.pl

    Użytkownik "s" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cpmkg0$kco$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam serdecznie grupowiczów,
    > Jak w temacie mam nadzieję dostać kredyt w tym Banku i pytanie czy
    mogąmnie
    > spotkać jakieś niespodzianki zich strony czy raczej mają standardowe
    umowy,
    > na co zwrócić najwiekszą uwagę.
    > Dziękuję z górki
    > Pozdrawiam
    > Sin..

    Upomnij się o regulamin kredytowy, wyciąg z TOiP
    Jedno co denerwuje to prowizja za zmianę warunków umowy (min. 150zł) - np.
    spłacasz wcześniej częściowo kredyt - nie ma opłaty za tą operację ale wiąże
    się to ze zmianą harmonogramu co jest zmianą do umowy - więc ryp i 150zł nie
    twoje.

    Nie ma haczyków w stylu za rok to ci podniesiemy oprocentowanie że się nie
    pozbierasz.

    Obecna promocja (do końca grudnia) przewiduje min. brak opłat za zmianę
    waluty, podwyższenie kredytu i wcześniejszą całkowitą spłatę kredytu (nie
    ma też opłat za aneks z tym związany).
    Radzę trzymać umowę bo za 5 lat nikt nie będzie pamietał o takiej promocji
    (chyba że TOiP się zmieni)

    Ps. archiwum grupy znajdziesz tu
    http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&group=pl.bi
    znes.banki