    From: o...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt hipoteczny w Fortis a utrzymanie ROR-u
    Date: Wed, 10 Jun 2009 02:23:49 -0700 (PDT)

    On 10 Cze, 10:11, AJ <A...@g...com> wrote:

    > Dzieki za info. A co z aneksem do umowy przy zmianie na rachunek
    > techniczny? W TOIP Fortisa aneks do umowy kosztuje... 300 PLN (sic!)
    > Jak to było u ciebie?
    > Wiem z grupy, że w takiej sytuacji w niektórych bankach takie aneksy
    > wydawane były za darmo pomimo ich oficjalnej ceny.

    Nie było żadnego aneksu gdyż to oni złamali klauzule UOKiK więc zmiana
    numeru konta do spłaty nie wymagala aneksu:) Ale zapytaj w mailu żeby
    byc pewnym czy w związku że to ONI zlamali prawo taką umową zamierzają
    cię obciążyc kosztami aneksu i czekaj na odpowiedź... Koniecznie tylko
    napisz do wiadomości UOKiK i KNF żeby widzieli w adresach maila bo
    inaczej ci nie odpowiedzą...