eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt mieszkaniowy w BPH a przedluzenie polisy od ognia na nastepny rok › Re: Kredyt mieszkaniowy w BPH a przedluzenie polisy od ognia na nastepny rok
  • Data: 2005-04-15 18:52:59
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy w BPH a przedluzenie polisy od ognia na nastepny rok
    Od: "Nieradek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal wrote:
    > IMHO dokąd sami do Ciebie nie zadzwonią, olej sprawę. To zbyt banalny
    > powód (brak papieru) żeby stawiać kredyt w stan wymagalności -

    Ale w zyciu sie roznie uklada.... ;-)

    > najpierw sami do Ciebie zadzwonią albo przyślą jakiś papier w którym
    > napiszą czego chcą

    Zamiast dzwonic do banku i pytac sie czy chca kolejna polise zobaczyc (dla
    mnie osobiscie wszelakie informacje udzielane via telefon przez niewiedziec
    kogo sa niewiele warte - to z autopsji :-) ) czy tez olewac sprawe i
    ewentualnie czekac na telefon radzilabym jednak zajrzec raz jeszcze do umowy
    kredytowej, odszukac paragraf traktujacy wlasnie o ubezpieczeniu mieszkania
    oraz o wymaganiach banku zwiazanych z realizacja tego ubezpieczenia. Jesli w
    umowie stoi, ze bank zyczy sobie co roku ogladac oryginal/ksero kolejnej
    polisy nie ma zmiłuj - zaniesc trzeba. I jeszcze najlepiej zazadac
    potwierdzenia odbioru :-) Albo zachowac kwitek z poczty - jesli wysyla sie
    dokument poczta.

    W mojej umowie kredytowej jest wyraznie opisane (w stylu 'jak soltys krowie
    na rowie' ;-) ) jak powinnam wywiazywac sie co roku z obowiazku
    ubezpieczenia mieszkania i kazdy obsuw z mojej strony wymagajacy
    jakiejkolwiek reakcji pracownikow (pisemnej czy telefonicznej) banku 'grozi'
    mi np. dodatkowa oplata. Tak sobie zastrzegli.

    --
    Pozdrawiam,
    Kasia