    From: "Damianos" <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt mieszkaniowy w mBanku?
    Date: 2 Aug 2006 14:48:55 -0700

    > Będę wdzięczny za wszelkie obiektywne obiekcje i subiektywne sugestie.
    > Moją wątpliwość budzi fakt, że oprocentowanie kredytu jest określanie
    > nie zgodnie z jakimś wzorem, że na przykład WIBOR + 1,5 %, ale
    > "odgórnie" przez zarząd banku tak trochę z sufitu.
    > Maciek

    Kolega rozsądny gość, dał się przekonać na kredyt mieszkaniowy w
    mBanku.
    Obiecali mu różne ciekawe sprawy, ale jak sie dowiedzieli że już
    podpisał umowę przedwstępną oraz wpłacił sporą zaliczkę, nagle
    okazało się że pani asystentka
    pozmieniała warunki jak się tylko dało żeby mBank jak najwięcej
    zarobił, kolega niekoniecznie zaoszczędził :|. Skończyło się to
    tym że kolega naszczęście się dogadał z właścicielami i teraz
    jest już w innym banku.

    Moim zdaniem w tej chwili dobra oferta to BZ WBK, chociaż mają tam
    dziwne kryteria ocenniania klienta.

    Ja właśnie przeniosłem się z PKOBP do Banku Śląskiego
    (korzystałem z promocji 1%)