    From: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kredyt na mieszkanie a rozdzielno?ae maj?tkowa
    Date: Wed, 10 Jan 2007 20:33:57 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 10 Jan 2007 21:15:53 +0100,
    osoba podpisana: Sandal <s...@-...pl>
    napisała:
    > Witam po raz kolejny.
    > Po odczytaniu odpowiedzi na mojego ostatniego posta mam jeszcze pytania:
    >
    > 1. Czy je?eli chce wzi??ae KM, a ?ona jest wpisana do BIK i przez to nie
    > dostane kredytu, to spisanie u notariusza umowy o rozdzielno?ci maj?tkowej
    > sprawi, ?e dostane KM?
    > 2. Jak d?ugo przed pój?ciem do banku trzeba mieae podpisan? rozdzielno?ae?
    > Kredyt planuje gdzie? oko?o maja 2007, jak spisze teraz rozdzielno?ae to co?
    > to da?

    W momencie podpisanie rozdzielności majątkowej (finansowo) stajecie się
    (prwaie) nieznajomymi osobami. Bank nie będzie sprawdzał Twojej żony,
    nie będzie się tez ona liczyła do dochodów itd.
    Prawie, no bo jednak "gospodarstwo domowe" dwuosobowe trochę różni sie
    od jednoosobowego :)

    Wtedy jednak zakup mieszkania tez będzie na Ciebie.
    No chyba że zrobicie to tak, że jawnie ty i Twoja żona będziecie
    współwłaścicielami, ale kredyt będzie tylko Tobie udzielony (trochę
    ryzykowne jak dla mnie)

    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.