  • Data: 2004-05-06 08:24:05
    Temat: Re: Kredyt na mieszkanie w walucie
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fibre Optic <f...@g...pl> wrote:
    > czy wziac kredyt na mieszkanie w zlotowkach czy np. w USD ???
    > Dodam, ze moj kontrakt z firma, w ktorej pracuje zawarlem w USD,
    > pieniadze sa przeliczane na zlotowki przed wyplata po kozystnym
    > kursie.
    > Czy w mojej sytuacji lepiej wziac kredyt w zlotowkach czy w USD czy w
    > innej walucie ? Gdzie sa dobre kredyty, WC WBK moze PKA BP ??

    Jak zarabiasz w USD i czesc kasy moga ci dawac/przelewac w tej walucie to
    mozesz brac kredyt wlasnie w USD. (tylko zebys go mogl pozniej
    przewalutowac - bo kredyt jednak bierze sie na sporo lat)
    Z drugiej strony - teraz dolar jest nisko, wiec jak pojdzie do gory (a
    kiedys pojdzie) mozesz miec problemy - jak ludzie, ktorzy brali kredyt w
    Euro jak byl powiedzmy po 3,5 zl... Wiec uwaga. (zwlaszcza ze pewnie nie
    bedziesz pracowal za USD tyle, na ile bierzesz ten kredyt!)

    http://www.PRnews.pl